Σε ειδική εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2019 στο Καλογερικό της Θάσου, παρουσιάστηκε το σύνολο των δράσεων προβολής που υλοποιήθηκαν στο πλαίσιο της σύμπραξης τουρισμού Καβάλας-Θάσου το 2019. Οι πέντε φορείς που δημιούργησαν τη σύμπραξη αυτή, ο Σύνδεσμος Ξενοδόχων Καβάλας, η Ένωση Ξενοδόχων Θάσου, το Επιμελητήριο Καβάλας, η Fraport Greece και η Marketing Greece, ένωσαν τις δυνάμεις τους, ανέδειξαν την μοναδικότητα των προορισμών και απέδειξαν ότι, η ανάπτυξη συνεργειών μπορεί να επιφέρει μεγαλύτερα αποτελέσματα. Το πρόγραμμα, αναφέρει σχετικό δελτίο Τύπου, αναπτύχθηκε σε τρεις άξονες δράσης, για τη στοχευμένη προβολή της Καβάλας και της Θάσου στο διεθνές ταξιδιωτικό κοινό:
-Δημιουργία περιεχομένου: αναδεικνύοντας τις εμπειρίες και τον χαρακτήρα των προορισμών δημιουργήθηκαν συνολικά πέντε (5) videos, φωτογραφικό πορτφόλιο εξήντα (60) πρωτότυπων φωτογραφιών, καθώς και δύο (2) ταξιδιωτικά αφιερώματα με την τεχνική του storytelling.
-Ψηφιακή καμπάνια: το περιεχόμενο που δημιουργήθηκε αποτέλεσε το υλικό της καμπάνιας των προορισμών, το οποίο προωθήθηκε μέσα από το Discovergreece.com και τα Social Media του. Επιπρόσθετα, υλοποιήθηκε Instagram Takeover καμπάνια στο Discovergreece.com, για μία εβδομάδα, με τον δημοφιλή Instagrammer Spathumpa να μεταδίδει σε πραγματικό χρόνο τις εμπειρίες του στην Καβάλα και τη Θάσο.
-Ενέργειες δημοσιότητας: πέντε (5) Γερμανοί δημοσιογράφοι, από δημοφιλή μέσα της γερμανικής αγοράς και τρεις (3) bloggers από την Πολωνία, την Μεγάλη Βρετανία και την Γερμανία, επισκέφθηκαν τους προορισμούς και αποτύπωσαν τις εμπειρίες και την μοναδικότητα τους μέσα από 28 έντυπα και ηλεκτρονικά αφιερώματα, δημιουργώντας, παράλληλα, ένα δυναμικό ψηφιακό αποτύπωμα, που μεταφράζεται σε περισσότερα από 270 social media posts και stories.
«Η σύμπραξη τουρισμού Καβάλας-Θάσου, αναδεικνύει, πρωτίστως, την αξία της συνεργασίας για την προβολή του προορισμού και, παράλληλα, τονίζει τη σημασία της προβολής του προορισμού μέσα από συντονισμένες δράσεις, στοχευμένη στρατηγική και αξιοποίηση data. Μία προσέγγιση, που θα έπρεπε να υιοθετηθεί και σε επίπεδο διαχείρισης προορισμών και διαμόρφωσης προϊόντος», δήλωσε η Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece, ενώ ο Αντώνης Μιτζάλης, πρόεδρος του Συνδέσμου Ξενοδόχων Καβάλας είπε: «Η κοινή προσπάθειά μας, ανέδειξε ένα μικρό μέρος από τον μεγάλο πλούτο τοπικών χαρακτηριστικών που διαθέτει η περιοχή της Καβάλας-Θάσου. Χαρακτηριστικά, που μπορούν να προσφέρουν μοναδικές εμπειρίες σε πολλές κατηγορίες επισκεπτών. Η καλή συνεργασία των τοπικών φορέων με την Marketing Greece, έδωσε τους πρώτους καρπούς για την καλοκαιρινή σεζόν του 2019, που τους παρουσιάζουμε σήμερα. Θέλουμε να πιστεύουμε ότι, θα συνεχίσουμε την προσπάθεια με τον ίδιο ενθουσιασμό και για τη σεζόν του 2020».
Ο Πάρης Παρασχούδης, πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Θάσου, δήλωσε: «Μία πρωτοφανής σε επαγγελματισμό και ποιοτικά χαρακτηριστικά προσπάθεια τουριστικής ανάδειξης, προώθησης και προβολής της Θάσου, ως ολοκληρωμένου προορισμού διακοπών, υλοποιήθηκε μέσα από τη σύμπραξη τουρισμού Καβάλας-Θάσου, αποτελώντας την πιο σημαντική πρωτοβουλία στην τουριστική ιστορία του νησιού και αποδεικνύοντας ότι, οι συνέργειες μπορούν να αποδώσουν και να αποτελέσουν την πιο καινοτόμα και ζωτικής σημασίας αναπτυξιακή πρόταση των ημερών».
Ο Παναγιώτης Αγγελίδης, αντιπρόεδρος του Επιμελητήριου Καβάλας, ανέφερε τα εξής: «Ως Επιμελητήριο Καβάλας, θεωρώντας τον τουρισμό βασικό πυλώνα ανάπτυξης της περιοχής μας, εκφράζω τη χαρά για τη συμμετοχή του φορέα σε αυτή τη συνέργεια. Πιστεύουμε ότι, η προσέγγισή μας σε αυτό που ονομάζουμε τουριστικό προϊόν, πρέπει να λαμβάνει υπόψη τις νέες μεθόδους προώθησης και ανάπτυξης των τουριστικών πλεονεκτημάτων της περιοχής. Η συνεργασία με φορείς, όπως οι συμμετέχοντες σε αυτή τη σύμπραξη, αποτυπώνει τη συγκεκριμένη λογική. Πιστεύω κι εύχομαι, να συνεχιστούν και στο μέλλον ανάλογες αξιόλογες συνέργειες».
Τέλος, ο Γιώργος Βήλος, γενικός διευθυντής ανάπτυξης της Fraport Greece, έκανε την ακόλουθη δήλωση: «Θέλω να εκφράσω την απόλυτη ικανοποίησή μου, για την επιτυχημένη ολοκλήρωση αυτής της πρώτης φάσης της συντονισμένης δράσης, με στόχο την προώθηση της Καβάλας και της Θάσου. Ως Fraport Greece, θα συνεχίσουμε με τον ίδιο ζήλο να επενδύουμε στις συνεργασίες με τους τοπικούς φορείς, προκειμένου να υποστηρίζουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την τουριστική ανάπτυξη των προορισμών που εξυπηρετούμε. Θέλω να ευχαριστήσω, ιδιαιτέρως, την Marketing Greece, για την άψογη συνεργασία και την προσήλωσή της στην άριστη ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών».

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ