-Ο Κυριάκος Βελόπουλος εξέθεσε τους (4) βουλευτές Καβάλας της Νέας Δημοκρατίας, με την ερώτηση που κατέθεσε στην Βουλή των Ελλήνων, για τα υδατοδρόμια στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης. Ένας βουλευτής Αθηνών (Νότιου Τομέα) ενδιαφέρθηκε για τα υδατοδρόμια στην Περιφέρεια μας, ενώ οι κυβερνητικοί βουλευτές Καβάλας δεν δείχνουν την διάθεση να μάθουν, γιατί από το 2018 καθυστερεί η έγκριση του τεχνικού φακέλου για το έργο του υδατοδρόμιου στο λιμάνι «απόστολος Παύλος». Από την ερώτηση του Κυρ. Βελόπουλου μάθαμε ότι, οι Υπηρεσίες του Υπουργείου ναυτιλίας και νησιωτικής πολιτικής γνωμοδότησαν θετικά στο αίτημα. Δεν αναφέρει, ωστόσο, πότε δόθηκε η θετική γνωμοδότηση. Διότι, το αίτημα έγινε από τον Οργανισμό Λιμένα Καβάλας (Ο.Λ.Κ.) πριν από αρκετά έτη.
-Λυπούμαστε πολύ για τους βουλευτές Καβάλας, Νίκο Παναγιωτόπουλο, Γιάννη Πασχαλίδη, Μακάριο Λαζαρίδη, Αγγελική Δεληκάρη, που αδιαφορούν για ένα σημαντικό ζήτημα για την αναβάθμιση του λιμανιού και της πόλης της Καβάλας. Διότι, η Καβάλα θα γίνει η πρώτη πόλη στην βόρεια Ελλάδα, που θα αποκτήσει αδειοδοτημένο υδατοδρόμιο! Δυστυχώς, οι βουλευτές άλλων περιοχών και κομμάτων, δείχνουν περισσότερο ενδιαφέρον για ζητήματα της τοπικής κοινωνίας. Οι βουλευτές Καβάλας «πανηγύρισαν» για την κύρωση, από την Βουλή των Ελλήνων, της σύμβασης υπο-παραχώρησης του λιμένα «Φίλιππος Β», η οποία δεν έχει υλοποιηθεί ακόμα, ενώ για τα ανοιχτά ζητήματα στο λιμάνι «απόστολος Παύλος», δεν καταθέτουν ούτε μία ερώτηση στην Βουλή! Θα «πανηγυρίσουν» πάλι, όταν γίνει επιτυχής ο διαγωνισμός για την υπο-παραχώρηση του τερματικού σταθμού κρουαζιέρας, από το ΤΑΙΠΕΔ.
-Υποτίθεται πως τα λιμάνια, είναι η «αιχμή του δόρατος» για την ανάπτυξη της Καβάλας. Γιατί, ο αερολιμένας «Μέγας Αλέξανδρος» έχει απαξιωθεί και έγινε «παράρτημα» του αερολιμένα «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης! Η αύξηση στις αφίξεις κρουαζιερόπλοιων στο λιμάνι «απόστολος Παύλος» δεν είναι αρκετή. Μετά την λήξη της τουριστικής περιόδου, θα σταματήσουν οι αφίξεις κρουαζιερόπλοιων, θα μειωθούν τα δρομολόγια στην πορθμειακή γραμμή Καβάλας-Πρίνου και στην (ακτοπλοϊκή) γραμμή Καβάλας-νησιών του βόρειου και ανατολικού Αιγαίου. Και το λιμάνι θα γίνει τον χειμώνα ένα ασφαλές αλιευτικό καταφύγιο! Ενώ, αν λειτουργούσε το υδατοδρόμιο θα υπήρχε μία ικανοποιητική τουριστική κίνηση. Μάλιστα, μετά από την έγκριση των «υδάτινων πεδίων» στην Σαμοθράκη και την Αλεξανδρούπολη, θα συνδεόταν η Καβάλα με υδροπλάνο με τους δύο ακριτικούς προορισμούς. Πιστεύουμε ότι, η σύνδεση με υδροπλάνο, θα αναδείκνυε και την ανάγκη επαναλειτουργίας της θαλάσσιας γραμμής Καβάλα-Σαμοθράκη.
-Λυπούμαστε πολύ, επίσης, για την διοίκηση του Οργανισμού Λιμένα Καβάλας. Με πρόεδρο τον Γιώργο Φιλόσογλου (σ.σ. η τύχη του αγνοείται) και διευθύνοντες συμβούλους, την Άννα Θυσιάδου και τον Δρ. Άγγελο Βλάχο, δεν συνέχισαν και δεν ολοκλήρωσαν το έργο του υδατοδρόμιου. Ενώ, η προηγούμενη διοίκηση του Οργανισμού απέστειλε τον τεχνικό φάκελο στην Αθήνα. Αδιαφόρησαν (και αδιαφορούν) για τον φάκελο και δεν ενημερώνουν την τοπική κοινωνία, που αναρωτιέται γιατί δεν άρχισε η κατασκευή του υδατοδρόμιου στο λιμάνι «απόστολος Παύλος». Στην πρόσφατη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Δήμου Καβάλας, ο δήμαρχος, Θόδωρος Μουριάδης, ανέφερε πως μίλησε με τον διευθύνοντα σύμβουλο του Ο.Λ.Κ. για το υδατοδρόμιο κι εκείνος τα «μάσησε» τα λόγια του!
-Εάν η «προμετωπίδα» της ανάπτυξης για την Καβάλα, τα λιμάνια «απόστολος Παύλος» και «Φίλιππος Β», έχουν τέτοια αντιμετώπιση από τους βουλευτές, την διοίκηση του Ο.Λ.Κ. και τους λοιπούς φορείς, πώς να αισιοδοξούν οι Καβαλιώτες για καλύτερο μέλλον του τόπου;