-Πάνω που είπαμε ότι δεν θα έχουμε νέους «πρόσφυγες» μαθητές και μαθήτριες στον Δήμο Καβάλας, ανακοινώθηκε πως οι μαθητές και οι μαθήτριες του Γυμνασίου και του Γενικού Λυκείου των Κρηνίδων θα μεταφερθούν σε άλλα σχολεία και συγκεκριμένα σε προκατασκευασμένες αίθουσες, προκειμένου να γίνει το έργο της βιοκλιματικής (και όχι μόνο) ανακαίνισης του σχολείου τους.

-Επίσης, ανακοινώθηκε η μεταφορά των μαθητών και των μαθητριών του 10ου δημοτικού σχολείου Καβάλας, διότι στο κτήριο που στεγάζεται το σχολείο, θα γίνουν εργασίες συντήρησης και αποκατάστασης μερικών ζητημάτων που αφορούν στην ασφαλή διεξαγωγή της διδασκαλίας.

-Γίνεται αντιληπτό, καρντάσια, πως οι μετακινήσεις αυτές, θα δημιουργήσουν αναστάτωση τον πρώτο καιρό στους μαθητές και στους γονείς, ή κηδεμόνες τους, αλλά και στους εκπαιδευτικούς. Γι’ αυτό, πριν να ληφθεί μία τέτοια απόφαση, είναι απαραίτητη η καλή προετοιμασία, ώστε να προβλεφθούν οι δυσκολίες και η αλλαγή του περιβάλλοντος να γίνει με ομαλό τρόπο.

-Υπάρχει, βεβαίως, το παράδειγμα του 12ου δημοτικού σχολείου Καβάλας, που αναμένεται να επαναλειτουργήσει και να επιστρέψουν σ’ αυτό οι «πρόσφυγες» μαθητές και δάσκαλοι. Έπειτα από τρεις σχολικές περιόδους, αν δεν κάνω λάθος, που φιλοξενήθηκαν σε άλλα δημοτικά σχολεία της πόλης.

-Θα επαναλάβω ότι, αν δεν υπάρχει έκτακτη ανάγκη, πρέπει να περιοριστούν οι μετακινήσεις παιδιών σε άλλο σχολικό περιβάλλον και η μεγάλη σε διάρκεια παραμονή τους σ’ αυτό. Φυσικά και χρειάζεται να συντηρούνται τα σχολικά κτήρια, ή και να αναβαθμίζονται, αλλά τα έργα για την σχολική στέγη, πρέπει να είναι στοχευμένα και σωστά προγραμματισμένα.

-Στον Δήμο Καβάλας υπάρχουν αρκετές περιπτώσεις σχολικών μονάδων που πρέπει να μπούνε στο πρόγραμμα της συντήρησης και ανακαίνισης. Βάζοντας, ωστόσο, μία λογική ιεράρχηση και εφαρμόζοντας πιστά τον προγραμματισμό.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ