• Είναι αστείο, καρντάσια, η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης να διαθέτει δύο αεροδρόμια (στην Καβάλα και στην Αλεξανδρούπολη) και το μεγαλύτερο ποσοστό των κατοίκων της, να εξυπηρετούνται από το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης, για να ταξιδέψουν (αεροπορικώς) προς την Αθήνα!
  • Ευελπιστώ ότι το φαινόμενο αυτό θα αλλάξει και θα αυξηθεί η επιβατική κίνηση του εσωτερικού, τουλάχιστον όσον αφορά το αεροδρόμιο Καβάλας, μετά την ανάληψη της διαχείρισης από την εταιρεία Fraport.
  • Ο βασικός στόχος της Fraport πρέπει να είναι, λοιπόν, πως θα κάνει το αεροδρόμιο Καβάλας πιο ελκυστικό στους κατοίκους της περιοχής και ανταγωνιστικό προς το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης.
  • Καταρχάς, πρέπει να σπάσει το μονοπώλιο της αεροπορικής εταιρείας Aegean, που έχει υποβαθμίσει τη γραμμή Καβάλα-Αθήνα. Ο περιορισμένος αριθμός πτήσεων, σε συνδυασμό με τις μη ικανοποιητικές υπηρεσίες που παρέχει το αεροδρόμιο σήμερα, είναι ανασταλτικοί παράγοντες, για να ταξιδέψει κάποιος, ακόμα και Καβαλιώτης, με προορισμό την Αθήνα.
  • Η πρόεδρος της «Δημωφέλεια», Αναστασία Ιωσηφίδου, δήλωσε ότι γίνεται επαφή, για την προσέλκυση αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους, ώστε ο ανταγωνισμός με την Aegean, να λειτουργήσει προς όφελος του επιβατικού κοινού και του αεροδρομίου. Μακάρι να έχει αποτέλεσμα η επαφή αυτή.
  • Αναρωτιέμαι, καρντάσια, πως θα γίνει ελκυστικό ένα αεροδρόμιο, το οποίο κλείνει αρκετές ημέρες το χρόνο λόγω ομίχλης. Αναφέρομαι στο αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης, που θα συνεχίσει να αντιμετωπίζει το συγκεκριμένο πρόβλημα.
  • Οι επιβάτες, επομένως, πρέπει να έχουν εναλλακτική λύση. Κι αυτή είναι το αεροδρόμιο Καβάλας. Όμως, δεν μπορεί να λειτουργεί συμπληρωματικά και όταν υπάρχει το πρόβλημα στη Θεσσαλονίκη. Πρέπει να αναπτυχθεί και να γίνει εφάμιλλο, τουλάχιστον, του αεροδρομίου Θεσσαλονίκης, για να μοιραστεί η κίνηση.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ