• Θα συμφωνήσουμε με τη δήμαρχο Καβάλας, Δήμητρα Τσανάκα, ότι τα παιδιά και οι νέοι στην Ελλάδα, πρέπει να διδαχτούνε (στο σχολείο) για το Ολοκαύτωμα των Εβραίων, από τους Ναζί, στο β΄ παγκόσμιο πόλεμο. Η γνώση είναι το μεγάλο «όπλο» του ανθρώπου, για να αντιμετωπίσει τον φανατισμό, την μισαλλοδοξία και τις ακραίες αντιλήψεις. Όμως, πρωτίστως τα ελληνόπουλα πρέπει να διδαχτούνε τα Ολοκαυτώματα που υπέστησαν οι Έλληνες, όπως οι συμπατριώτες Ποντιακής καταγωγής, που, δυστυχώς, δεν έχουν την ίδια προβολή με τα βασανιστήρια, τις διώξεις και τους θανάτους των Εβραίων από τους Ναζί. Το Ολοκαύτωμα των Εβραίων είναι γενοκτονία. Γενοκτονία, επίσης, είναι αυτό που υπέστησαν οι Έλληνες του Πόντου και οι Αρμένιοι από τους Νεότουρκους, αλλά η παγκόσμια κοινότητα δεν έχει αναγνωρίσει ακόμα.
  • Αναρωτιόμαστε ποια ανταπόκριση θα είχε ένα ανάλογο εγχείρημα, μ’ αυτό της «Διεθνούς συμμαχίας για τη μνήμη του Ολοκαυτώματος», το οποίο θα αναφερόταν στη γενοκτονία του Ποντιακού ελληνισμού. Ποιες χώρες θα ήταν πρόθυμες να συμμετέχουν στο δίκτυο, για τη διάδοση του συγκεκριμένου εγκλήματος κατά της ανθρωπότητας; Είμαστε βέβαιοι, πάντως, ότι δεν θα υπήρχαν όροι και προϋποθέσεις, για τη συμμετοχή στη «συμμαχία για τη μνήμη της γενοκτονίας των Ποντίων», όπως να διδάσκεται η γενοκτονία στα σχολεία της χώρας μέλους του δικτύου. Κατά την άποψη μας, η κίνηση που έγινε με έδρα την Ελβετία, έπρεπε να αφορά όλες τις γενοκτονίες κατά της ανθρωπότητας και να έχει τον τίτλο: «Παγκόσμια συμμαχία, για τη μνήμη των γενοκτονιών».
  • Στα ελληνικά σχολεία, ωστόσο, αντί να διδάσκονται το Ολοκαύτωμα των Εβραίων, η γενοκτονία των Ποντίων κ.λπ., θα διδάσκονται προσευχές και επιλεγμένα(;) κείμενα από τις θρησκείες του κόσμου. Οι προοδευτικοί μεταρρυθμιστές του Υπουργείου Παιδείας και της ελληνικής κυβέρνησης, διέγνωσαν έλλειμμα των μαθητών στις θρησκείες του κόσμου και τους έπιασε (μεγάλη) αγωνία να το καλύψουν!
  • Αυτό που πέτυχαν, όμως, είναι να αποτρέψουν τα παιδιά να ασχολούνται με το μάθημα των Θρησκευτικών, αφού γονείς δηλώνουν ότι δεν επιθυμούν τα παιδιά τους να συμμετέχουν στο συγκεκριμένο μάθημα, λόγω της διδασκαλίας άλλων θρησκειών πλην της επίσημης του ελληνικού κράτους, που είναι ο Ορθόδοξος Χριστιανισμός. Θα έπρεπε οι κυβερνώντες και οι σύμβουλοι τους να αναμένουν την αντίδραση, διότι όταν κάποιος επιχειρεί να «βάλει χέρι» στα «θεμέλια» μιας κοινωνίας και εν προκειμένω της ελληνικής, θα αντιμετωπίσει αντίσταση, πολλές φορές σθεναρή.
  • Η «ενημέρωση» των ελληνόπουλων για τις άλλες θρησκείες, δεν θα τα κάνει πιο ευαίσθητα στη διαφορετικότητα. Αρκεί ο γονέας και ο δάσκαλος να πει στο παιδί, ότι πρέπει να σέβεται όλους τους συνανθρώπους του, ανεξαρτήτως φύλου, χρώματος του δέρματος, θρησκευτικής πεποίθησης και άλλων ιδιαιτεροτήτων. Και επιτέλους, πρέπει να αντιληφθούν οι «προοδευτικοί μεταρρυθμιστές», ότι χρειάζεται σεβασμός και προστασία της «ταυτότητας» των Ελλήνων.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ