- Είναι να απορεί κάποιος και συγχρόνως να χαμογελά, με τα ζητήματα που γίνονται αιτία και αφορμή για αντιπαράθεση στην πόλη της Καβάλας. Σε αρκετές περιπτώσεις «πνιγόμαστε σε μία κουταλιά νερό», που λέει ο λαός και προκαλείται, άνευ λόγου, αναστάτωση. Όπως, τελευταία, με το ζήτημα της συντήρησης των στεγάστρων στις στάσεις της αστικής συγκοινωνίας.
- Τη «σπίθα» έβαλε η διοίκηση του ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών και η διοίκηση του Δήμου Καβάλας αναγκάστηκε να απαντήσει. Ο πρόεδρος και ο νομικός σύμβουλος του ΚΤΕΛ, μάλιστα, έδωσαν συνέντευξη Τύπου για το συγκεκριμένο ζήτημα την περασμένη εβδομάδα!
- Δεν αντιλαμβανόμαστε γιατί το διοικητικό συμβούλιο του ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών άνοιξε αυτό το μέτωπο με τον Δήμο Καβάλας αυτή την περίοδο. Θέλει, μήπως, να αποποιηθεί της ευθύνης που απορρέει από τον νόμο; Θέλει να ασκήσει πίεση στον Δήμο Καβάλας, προκειμένου να αποσπάσει τη διαφημιστική εκμετάλλευση όλων των στάσεων της αστικής συγκοινωνίας;
- Θεωρούμε πως οι εκπρόσωποι των τοπικών φορέων, πρέπει να σκέφτονται και να λειτουργούν ευέλικτα, με στόχο τη διατήρηση της ομαλότητας (στις σχέσεις τους) και την εξυπηρέτηση των συμφερόντων των πολιτών.
- Στην προκειμένη περίπτωση, η διοίκηση του ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών μπορούσε και μπορεί ακόμα, να εκμεταλλευτεί διαφημιστικά, άρα και οικονομικά, όλες τις υπόλοιπες στάσεις πλην εκείνων που παραχωρήθηκαν, από τον Δήμο Καβάλας, σε ιδιώτη, ο οποίος έχει και την ευθύνη της συντήρησης τους.
- Δηλαδή, μπορεί η διοίκηση του ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών να συνάψει μία σύμβαση συνεργασίας με κάποια διαφημιστική εταιρεία, η οποία θα κατασκευάσει, θα συντηρεί τα στέγαστρα και θα αποδίδει ένα ποσοστό από τα διαφημιστικά έσοδα στο ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών. Την (καλή) ιδέα της διαφημιστικής προβολής πάνω στα αστικά λεωφορεία, για παράδειγμα, μπορεί να την επεκτείνει και στα στέγαστρα των στάσεων. Μας προκαλεί έκπληξη πως το διοικητικό συμβούλιο μιας Ανώνυμης Εταιρείας, δεν κινήθηκε προς την κατεύθυνση αυτή.
- Ενδιαφέρεται μόνο για τις στάσεις «φιλέτο», όπως τις χαρακτήρισε ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου, που βρίσκονται στο κέντρο της πόλης; Στις υπόλοιπες στάσεις δεν εξυπηρετούνται επιβάτες των αστικών λεωφορείων; Η στάση αυτή προκαλεί ερωτηματικά.
- Όμως, ας αντιπαρέλθουμε τις σκοπιμότητες και την ανούσια αντιπαράθεση. Προτείνουμε στη διοίκηση του ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών, να αξιοποίηση την περίοδο έως τη λήξη της σύμβασης του Δήμου Καβάλας με τον ιδιώτη (για τις στάσεις «φιλέτο») και να αναζητήσει κάποιο χρηματοδοτικό πρόγραμμα, ανάλογο μ’ αυτό που βρήκε για να εγκαταστήσει τις λεγόμενες «έξυπνες στάσεις», με σκοπό να αναβαθμίσει τα στέγαστρα και στις υπόλοιπες στάσεις, άρα και τις παρεχόμενες υπηρεσίες προς το επιβατικό κοινό.
- Κι όταν λήξει η σύμβαση για τις στάσεις «φιλέτο», να καθίσει στο ίδιο τραπέζι με τη δημοτική αρχή και να συμφωνήσουν στην καλύτερη λύση, με γνώμονα την εξυπηρέτηση των επιβατών και (εξίσου σημαντικό) τη βελτίωση της εικόνας της πόλης, που προσπαθεί να καθιερωθεί ως τουριστικός προορισμός.
Ο Κ-ΤΥΠΟΣ χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη και ταχύτερη περιήγησή σας. Με την πρόσβαση σας στο k-tipos.gr αποδέχεστε την χρήση.OKΠερισσότερα