Κατόπιν των κατωτέρω, παρακαλούνται οι δημότες Δήμου Καβάλας, να προσέλθουν εγκαίρως και έως τα τέλη του έτους 2018 στο Τμήμα Εσόδων του Δήμου, προκειμένου να δηλώσουν τα ακίνητα τα οποία έχουν κάνει διακοπή στην ηλεκτροδότηση, για να απαλλαγούν από τα δημοτικά τέλη και να τακτοποιήσουν την εκκρεμότητα στο Τ.Α.Π.

Άρθρο 222
Τροποποίηση του άρθρου 3 παρ. 1 του ν.25/1975 (Α’ 74)
1. Τα δύο τελευταία εδάφια της παρ. 1 του άρθρου 3 του ν.25/1975 (Α’ 74), όπως αντικαταστάθηκαν με το άρθρο 5 του ν.3345/2005 (Α’138), αντικαθίστανται ως εξής: «Ακίνητα, στα οποία διακόπτεται η ηλεκτροδότηση, απαλλάσσονται από την καταβολή ενιαίου ανταποδοτικού τέλους καθαριότητας και φωτισμού, από την ημερομηνία υποβολής δήλωσης του ιδιοκτήτη τους, ή του νόμιμου εκπροσώπου αυτού προς τον οικείο Δήμο, ότι δεν ηλεκτροδοτούνται και ότι δεν πρόκειται να χρησιμοποιηθούν. Έως την υποβολή της ανωτέρω δήλωσης, τα τέλη οφείλονται ανά κατηγορία ακινήτου και καταβάλλονται κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 21 του από 24.9/20.10.1958 β.δ. (Α’ 171). Εάν, παρά την υποβολή της δήλωσης, διαπιστωθεί ηλεκτροδότηση, ή χρήση του ακινήτου, επιβάλλεται σε βάρος του υπόχρεου το τέλος που αναλογεί από το χρόνο απαλλαγής και ισόποσο πρόστιμο».
2. Οφειλές από τέλη καθαριότητας και φωτισμού, που αντιστοιχούν σε χρονικό διάστημα έως την έναρξη ισχύος του παρόντος, κατά το οποίο είχε διακοπεί η ηλεκτροδότηση ενός ακινήτου, σύμφωνα με βεβαίωση του αρμόδιου διαχειριστή δικτύου και αυτό δεν χρησιμοποιούταν, σύμφωνα με υπεύθυνη δήλωση του ιδιοκτήτη, ή του νόμιμου εκπροσώπου του, διαγράφονται, ή παραλείπεται, η βεβαίωσή τους. Εφόσον η ανωτέρω υπεύθυνη δήλωση δεν έχει υποβληθεί έως την έναρξη ισχύος του παρόντος, υποβάλλεται μέσα σε έξι (6) μήνες από αυτή. Ποσά που έχουν καταβληθεί δεν αναζητούνται.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ