-Αυτό το project, όπως λένε στο χωριό μου, με τον τίτλο: «Στα βήματα του αποστόλου Παύλου», καρντάσια, το ακούω από την δεκαετία του 1990! Τελευταίος το ανέφερε ο αντιπεριφερειάρχης Καβάλας, Κώστας Αντωνιάδης, ο οποίος δήλωσε πως θα παραχθεί ένα ολιγόλεπτο βίντεο, το οποίο θα χρησιμοποιείται ως «εργαλείο» για την τουριστική προβολή της περιοχής!
-Η Περιφερειακή Ενότητα Καβάλας/Θάσου, πρόσθεσε, θα πληρώσει για το βίντεο αυτό το ποσό των 40.000 ευρώ. Δεν είναι κακό, θεωρώ, να αφήνει κάτι μία διοίκηση στην επόμενη. Το ερώτημα είναι, τι άφησαν οι προηγούμενες διοικήσεις στην σημερινή, όσον αφορά την τουριστική προβολή.
-Από την δεκαετία του 1990, βεβαίως, άλλαξαν πολλά στην κοινωνία, την οικονομία και στον τουρισμό. Άλλαξαν και τα «εργαλεία» για την τουριστική προβολή. Σήμερα, για παράδειγμα, πρέπει να υπάρχει «παρουσία» στο διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα οποία έχουν εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως.
-Οι μέθοδοι τουριστικής προβολής την δεκαετία του 1990 είναι ξεπερασμένοι και ελάχιστα, ή καθόλου, αποτελεσματικοί στην δεκαετία του 2020. Ωστόσο, η ένσταση που έχω με το project «Στα βήματα του αποστόλου Παύλου», είναι η εξής. Ενώ είναι μία ιδέα που συζητιέται εδώ και τρεις δεκαετίες, καμία διοίκηση στην τότε νομαρχιακή και νυν περιφερειακή αυτοδιοίκηση, δεν κατάφερε να την αναδείξει σε brand name (σημείο κατατεθέν) για τον Νομό Καβάλας.
-Οι τουρίστες που έρχονται στην Καβάλα, τόσα χρόνια, για να επισκεφτούν τα σημεία που πάτησε και περπάτησε ο απόστολος Παύλος, δεν έρχονται επειδή έγινε η σχετική προβολή και γιατί «χτίστηκε» ο «μύθος», που ανέφερε ο Κώστας Αντωνιάδης.
-Επίσης, θεωρώ ότι στο project πρέπει να συμμετέχει ενεργά και η Ιερά Μητρόπολη Φιλίππων, Νεαπόλεως, Θάσου. Δέχομαι να μην πληρώσει ένα μέρος από τα 40 χιλιάρικα για το βίντεο προβολής, αλλά μπορεί να παραχωρήσει το συνεδριακό κέντρο στην Λυδία, για να διοργανώνονται συνέδρια τα οποία συμβάλλουν στην τουριστική κίνηση. Όλοι έχουν μερίδιο ευθύνης για την ανάπτυξη του τουρισμού.