- Όταν ο εκπρόσωπος του λαού στο Νομό Καβάλας δηλώνει ότι η συνέχιση της λειτουργίας της πορθμειακής γραμμής Καβάλας-Πρίνου, είναι ζήτημα της κοινωνικής εταιρικής ευθύνης των ναυτιλιακών εταιρειών, τότε αντιλαμβάνεστε καρντάσια, ότι οι κυβερνώντες έχουν διακοσμητικό ρόλο, αφού δεν μπορούν να παρέμβουν (νομοθετικά) και να ρυθμίσουν την «ελεύθερη αγορά». Οι κανόνες της «ελεύθερης αγορά» υπερισχύουν των νόμων του κράτους.
- Αναφέρομαι στον βουλευτή ΣΥ.ΡΙΖ.Α., Γιώργο Παπαφιλίππου, ο οποίος κάλεσε τις ναυτιλιακές εταιρείες να συναισθανθούν την τεράστια ευθύνη που έχουν για την «επιβίωση» της γραμμής Καβάλας-Πρίνου.
- Από την άλλη πλευρά, το μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Θασιακής Ένωσης Καβάλας, Νίκος Τσιλογεώργης, κάλεσε τους βουλευτές να αναλάβουν δράση. «Τον λόγο έχουν οι βουλευτές, που πρέπει να πιέσουν το Υπουργείο Ναυτιλίας, να κρατηθεί ζωντανή η γραμμή», είπε.
- Το πιγκ πογκ, δηλαδή, συνεχίζεται και το Υπουργείο Ναυτιλίας βολεύεται με την κατάσταση. Η Θασιακή Ένωση Καβάλας συγκεντρώνει υπογραφές πολιτών, οι τοπικοί φορείς στέλνουν επιστολές στον αρμόδιο υπουργό και οι βουλευτές πιέζουν (στα λόγια) τις ναυτιλιακές εταιρείες (που είναι θεατές).
- Τρεις ναυτιλιακές εταιρείες δραστηριοποιούνται στις δύο πορθμειακές γραμμές (Καβάλα-Πρίνος, Κεραμωτή-Θάσος), αλλά δεν μπορούν να βάλουν τέσσερα δρομολόγια, τουλάχιστον, στην επίμαχη γραμμή (Καβάλα-Πρίνος)!
- Να ήταν μόνο μία εταιρεία, να δεχτώ ότι υπάρχει μία αδυναμία, ίσως λόγω του περιορισμένου στόλου πλοίων. Στην περίπτωση αυτή, φαίνεται ότι ο ανταγωνισμός μεταξύ των εταιρειών, δεν λειτουργεί προς όφελος του επιβατικού κοινού. Δηλαδή και τέταρτη εταιρεία να έρθει, πολύ σύντομα θα ρίξει το βάρος στη γραμμή Κεραμωτή-Θάσος (Λιμένας). Τη λύση μπορεί να δώσει μόνο το Υπουργείο Ναυτιλίας. Τελεία και παύλα.
Ο Κ-ΤΥΠΟΣ χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη και ταχύτερη περιήγησή σας. Με την πρόσβαση σας στο k-tipos.gr αποδέχεστε την χρήση.OKΠερισσότερα